پرينتر سه بعدي Glowforge استفاده از تمام مواد براي پرينت را ممكن مي كند

۴۷۷ بازديد

اين روزها تعداد پرينترهاي سه بعدي در بازار بسيار افزايش يافته كه هر يك با قابليت‌هاي خاصي درصدد جلب نظر كاربران هستند، اما يكي از نمونه‌هايي كه ويژگي‌هاي بسيار جالب توجهي را در اختيار كاربران قرار مي‌دهد، Glowforge است. اين پرينتر سه بعدي توانايي برش و پرينت را با استفاده از انواع مواد در اختيار كاربران قرار مي‌دهد. براي مثال مي‌توان به ساخت كيف با استفاده از چرم تا جعبه‌ي چوبي براي انواع جواهرات اشاره كرد كه با استفاده از اين پرينت مي‌توان توسعه داد. حتي امكان انجام برش روي شكلات نيز وجود دارد و مي‌توان انواع شكلات‌هاي تحته‌اي بدون شكل را با استفاده از اين پرينتر به يك قطعه‌ي شكلات دوست داشتني و زيبا تغيير داد.

اين پرينتر اطلاعات مربوط به آنچه را كه بايد پرينت شود از نرم‌افزارهايي نظير فتوشاپ يا ايلاستريتور ادوبي دريافت مي‌كند. همچنين بايد به كاتالوگ خود گلوفورج نيز اشاره كرد كه امكان دريافت طراحي‌ها از طريق آن وجود دارد. اين پرينتر قادر است به واسطه‌ي دوربين‌هاي تعبيه شده در آن، حتي طرح مورد نظر خود را از خودكار يا كاغذ نيز دريافت كند. براي استفاده از اين پرينتر نيازي به كار با نرم‌افزارهاي پيچيده‌اي نظير اتوكد نيست.

IFrame

لينك دانلود

گلوفورج يك پرينتر ايده‌‌آل هيبريدي است. برخلاف پرينترهاي سه بعدي نظير Form 3 يا ساير نمونه‌هاي موجود كه مي‌توانند با استفاده از پلاستيك به خلق اشيا سه بعدي بپردازند، با استفاده از گلوفورج مي‌توان از انواع مواد براي خلق اشيا استفاده كرد. براي مثال كافي است تا چوب، چرم، فوم، اكريليك، مقوا، فيبر، سنگ، فلز، شيشه و حتي مواد اوليه غذايي را درون اين پرينتر قرار دارد تا بتوان با اعمال شكل مورد نظر، آنچه را كه در نظر داريم، خلق كنيم.

با استفاده از اين پرينتر هر كاربري به يك توليدكننده‌ي كوچك تبديل مي‌شود كه مي‌تواند با سخت و برش اشيا مورد نظر خود، در نهايت آنچه را كه در نظر دارد، خلق كند.

تعامل ساده با اين پرينتر باعث مي‌شود تا به راحتي و بدون پيچيدگي خاصي بتوان از اين پرينتر استفاده كرد. براي استفاده از اين پرينتر و خلق آنچه كه در نظر داريم، كافي است تا طرح مورد نظر را براي پرينتر مشخص كرده و ماده‌ي مورد نظر خود را نيز درون پرينتر قرار دهيم تا از اين طريق كاربر بتواند در نهايت به خلق ايده‌ي خود بپردازد. گلوفورج از فوكوس خودكار به منظور افزايش دقت خود استفاده مي‌كند. هر پرينتر با برش در اين پرينتر بين ۲ تا ۲۰ دقيقه طول مي‌كشد.

GlowForge 1

glowforge2

glowforge5

glowforge6

مي‌توان اين پرينت را با پرداخت ۳٫۹۹۵ دلار مال خود كرد كه در نگاه اول بسيار گران به نظر مي‌رسد. البته گلوفورج در حال حاضر اين پرينت را از طريق پيش خريد در وب‌سابت خود با قيمت ۱٫۹۹۵ دلار به فروش مي‌رساند.

 

براي تعميرات و خدمات چاپگر  شركت هاي زيادي را مي توان يافت كعه شركت دنياي كامپيوتر سيستم بهترين خدمات را ارايه مي دهد.

تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگرتعميرات و خدمات چاپگر   فروش چاپگر تعميرات چاپگر  فروش پرينتر 

تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگرتعميرات و خدمات چاپگر   فروش چاپگر تعميرات چاپگر  فروش پرينتر 

منبعzoomit.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.