اخبار پرينترهاي سه بعدي

دنياي كامپيوتر سيستم

اخبار پرينترهاي سه بعدي

۲۷۶ بازديد


همه مي دانيم كه چاپگرهاي سه بعدي به سرعت در حال نفوذ در صنايع مختلف هستند

مايكروسافتِ در حال تغيير كه چندي قبل براي پيشي گرفتن از رقبا، پشتيباني بومي از پرينترهاي سه بعدي را به API ويندوز 8.1 آورد، امروز در تكميل برنامه خود خبر از عرضه نرم افزاري براي اين نوع پرينترها داد.
اين اپليكيشن كه به گفته مايكروسافت براي تازه كارها ساخته شده تا بتوانند ايده هاي خود را به راحتي عملي كنند 3D Builder نام دارد و كاتالوگي از طراح هاي پيش آماده در آن قرار گرفته تا كار براي هر كسي ساده شود.
به خصوص كاربران كنجكاوي كه دانش چنداني هم در زمينه CAD ندارند مي توانند اشياي مورد نظرشان را تنظيم و تركيب كنند؛ حتي كاربران حرفه اي هم كه به ابزارهاي پيشرفته CAD تسلط دارند مي توانند طرح هاي پيچيده خود را در نرم افزار وارد (Import) كرده و از آن به خوبي استفاده كنند.
هر چند هنوز پرينترهاي سه بعدي عموميت نيافته اند و در هر مغازه اي پيدا نمي شوند اما اين روند سريع، حكايت از آينده درخشاني براي چاپ سه بعدي و دستگاه ها و نرم افزارهاي مربوط به آن دارد.

 

فرض كنيد كه در حين بازي با يك كنسول قديمي، كنترلر دستگاه دچار مشكل مي شود. راه چاره چيست؟ احتمالاً در آينده اي نزديك شما مي توانيد يكي جديدش را در خانه چاپ كنيد.

شركت نوپاي كارتيزيَن (.Cartesian Co) بر روي پرينتري با نام EX1 كار كرده كه مي تواند مدارات الكترونيكي را بر روي كاغذ، پلاستيك يا پارچه چاپ كند. اين ويژگي EX1 سبب شده اين دستگاه به ابزاري مناسب جهت خلق بوردهاي الكترونيكي گجت هاي پوشيدني تبديل شود.

 

توسط اين دستگاه، علاقه مندان خواهند توانست بدون نياز به ساخت بوردهاي PCB با دست يا ارسال سفارش به شركت هاي متخصص ساخت بوردهاي الكترونيكي، به سادگي هر چه تمام تر بوردهاي مورد نظر خود را درست مثل چاپ يك طرح گرافيكي با پرينتر معمولي، ايجاد كنند. چاپ با نرم افزار اين پرينتر، آسان تر از حد تصور است. تنها با وارد كردن عكس يك مدار به داخل نرم افزار و انتخاب گزينه پرينت از منوي فايل، مدار مورد نظر بر روي سطح دلخواه ما نقش مي بندد.

پرينتر سه بعدي EX1 از دو كارتريج بهره مي برد. هر كدام از اين كارتريج ها با يك ماده شيميايي پر شده اند. پرينتر، لايه هايي از مواد اين دو كارتريج را روي هم مي ريزد تا در نهايت نوارهاي باريكي از نانو ذرات رساناي سيلور بر روي سطح بورد شكل بگيرد. در اين فرايند تنها به ميزان معيني از اين مواد شيميايي استفاده مي شود، بنابراين نه هدر رفتي وجود خواهد داشت و نه پس مانده خطرناكي كه نگراني ايجاد كند.

اين پرينتر سه بعدي براي افراد خلاق و نوآور و همچنين كسب و كارهاي كوچك فعال در زمينه ساخت بردهاي الكترونيكي بسيار مناسب خواهد بود. به احتمال زياد اين محصول در جولاي 2014 به بازارهاي جهاني عرضه خواهد شد. ويديوي زير را از دست ندهيد.

 

براي تعميرات و خدمات چاپگر  شركت هاي زيادي را مي توان يافت كعه شركت دنياي كامپيوتر سيستم بهترين خدمات را ارايه مي دهد.

تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگرتعميرات و خدمات چاپگر   فروش چاپگر تعميرات چاپگر  فروش پرينتر 

تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگرتعميرات و خدمات چاپگر   فروش چاپگر تعميرات چاپگر  فروش پرينتر 

منبعhttp://mahpa.parsiblog.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.