مشكل پرينترهاي سه‌بعدي در چيست؟

۲۲۴ بازديد

در حال حاضر مشكلي كه به نظر در آينده دردسرساز خواهد شد مشكلات به وجود آمده ناشي از ساختن محصولاتي تقلبي توسط اين پرينترها و فروختن آن‌ها در بازار است. زيرا در صورت همه‌گير شدن اين پرينترها ديگر ساختن محصولاتي دقيقاً شبيه محصولات اريجينال كار سختي نخواهد بود و ما شاهد هجوم محصولات تقلبي به بازار مي‌شويم كه نتيجه آن خسارت وارد شدن به شركت‌هاي بزرگ است و در صورت ورشكسته شدن آن شركت‌ها علاوه بر ضررهاي اقتصادي آن شاهد بيكاري حجم عظيمي از كارگران خواهيم بود. حتي اخيراً كار پرينترهاي سه‌بعدي به جعل آثار نقاشي ون‌گوك كشيده شده است!

3D-printer-problems

البته تمام مشكلات گفته‌شده يك‌طرف و امكان استفاده از مواد اوليه خطرناك براي سلامتي بدن انسان در محصولات توليدي تقلبي نيز در طرف ديگر قرار دارد، مثلاً تصور كنيد كه يك عينك ازنظر شما مرغوب مي‌خريد ولي درواقع آن عينك يك كپي آن عينك توسط پرينترهاي سه‌بعدي باشد كه بجاي استفاده از مواد اوليه استاندارد در آن از مواد مضر و خطرناك استفاده‌شده باشد، نتيجه فاجعه‌بار خواهد شد لذا به چنين دلايلي هنوز شركت‌هاي بزرگ تمايلي براي همه‌گير شدن اين نوع تكنولوژي ندارند. ولي خواه ناخواه دنيا به سمت همه‌گير شدن آن تكنولوژي پيش مي‌رود لذا براي كنترل مشكلات گفته‌شده دولت‌ها بايستي قوانيني را در آن زمينه تنظيم كنند تا مشكلات به حداقل خود برسد.

در حال حاضر براي آشنايي با انواع مختلف پرينترهاي سه‌بعدي موجود در بازار اطلاعات زيادي بر روي سايت‌هاي مختلف وجود دارد ولي در مورد نحوه كار كردن با آن‌ها اطلاعات چنداني در دسترس نيست ولي اگر به كمك نياز داشتيد دانشگاه ماساچوست مي‌تواند كمك شاياني به شما در هر زمينه‌اي مربوط به اين نوع پرينترها انجام بدهد!

 

براي تعميرات و خدمات چاپگر  شركت هاي زيادي را مي توان يافت كعه شركت دنياي كامپيوتر سيستم بهترين خدمات را ارايه مي دهد.

تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگرتعميرات و خدمات چاپگر   فروش چاپگر تعميرات چاپگر  فروش پرينتر 

تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگر تعميرات و خدمات چاپگرتعميرات و خدمات چاپگر   فروش چاپگر تعميرات چاپگر  فروش پرينتر 

منبعhttp://farnet.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.